ساعت ها آموزش رایگان آنلاین و حضوری با ....

طرح های ویژه آکادمی کاریسا

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
جشنواره به پایان رسید

غذاهای معروف ترکیه ای

باقلوا، شیرینی ترکیه‌ای: توضیحاتی درباره این دسر دلپذیر خوشمزه

باقلوا یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌های ترکیه است که با ترکیبی خاص از عسل، پودر پنیر و گاهی نارگیل تازه یا پسته یا بادام ساخته می‌شود. این دسر لذیذ نه تنها طعمی شیرین و دلچسب دارد، بلکه یک سفر فوق العاده به زمان‌ها و مکان‌های دور می باشد. با هر قاشق از باقلوا آماده سفری به دنیایی از شیرینی‌های مختلف و لذیذ باشید. به سایت ما بپیوندید و این تجربه را امتحان کنید!

Çiğ Börek چیی بورک ، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین غذاهای سنتی ترکیه

 با ترکیب منحصر به فردی از نان برشته، گوشت خوراکی و ادویه‌های معطر می باشد. این دستور پخت سنتی، هر قسمت از آن را به یک تجربه خوشمزه تبدیل می‌کند، و شما را به دنیایی از عطر و طعم سنتی ترکیه می‌برد.

مزه لذیذ گوشت و ادویه‌های فراوان، همراه با عطر نان برشته آن، Çiğ Börek را به یک تجربه شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. این غذا واقعا یک شاهکار خوشمزه است.

عطر و طعمی بی نظیر با گووجه‌پز یا (Güveç): یک سفر به دنیای طعم‌های ترکیه‌ای

گووجه‌پز (Güveç)، یکی از غذاهای محبوب و سنتی ترکیه است که با ترکیب منحصر به فردی از گوشت، سبزیجات فصلی، رب‌های خوشمزه و ادویه‌های دلپذیر، شما را به دنیای طعم و عطر ترکیه می‌برد.

این غذای خوشمزه و غنی، با هر قسمت از آن، شما را به تجربه‌ای فراگیر از طعم و عطر دلپذیر سنتی ترکیه می‌برد. با ترکیب هنری از مواد طبیعی و ادویه‌های فراوان، گووجه‌پز (Güveç) تنها یک غذای معمولی نیست، بلکه یک شاهکار از عطر و طعم در جهان غذاهای خوشمزه‌ سنتی ترکیه است.

گوزلمه غذای سنتی ترکیه   با پنیر و اسفناج یا گوشت و سبزیجات معطر تازه...

غذای خیابانی مورد علاقه ترکیه، گوزلمه یا همان پنکیک نازک و کرپ مانندی است که روی یک سنگ داغ پخته می شود و با سیب زمینی تند، فتا و سبزیجات یا گوشت چرخ کرده پر می شود.

سفری به عمق ترکیه با امام بایلدی (Imam Bayildi)

امام بایلدی (Imam Bayildi) یا همان بادمجان شکم پر، نه فقط یک دستور غذایی است، بلکه داستانی است از اصالت و لذت در یک غذای محلی که طعم آن تا امروز همچنان در دلهای آدمیان زنده است. با ترکیبی هنرمندانه از بادمجان، گوجه فرنگی، سیر و ادویه‌های گرم، امام بایلدی مثل یک نغمه قدیمی و شیرینی از تاریخ به شما می‌خواند..

سفری به قصر طعم با مانتی (Manti): یک بوسه از فرهنگ و لذت

مانتی (Manti)، نه تنها یک غذای سنتی ترکیه است، بلکه یک شاهکار از هنر و دقت در آشپزی است.یک غذای کلاسیک آناتولی از کوفته های کوچک و گوشت چرخ کرده (معمولاً گوشت بره) که در سس ماست غلیظی آغشته شده است و روی آن فلفل چیلی و سبزی های خشک شده ریخته مشود. این غذا  داستانی از فرهنگ و تاریخ این سرزمین را به شما نقل می‌کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://www.sinif.ir/?p=9985