ساعت ها آموزش رایگان آنلاین و حضوری با ....

طرح های ویژه آکادمی کاریسا

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
جشنواره به پایان رسید

ویزای کار ترکیه و انواع آن

ویزای کار ترکیه و مهاجرت به ترکیه از طریق کار و نکات مهم آن در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. کلیه نکات مهم و ضروری در مورد ویزای کار ترکیه در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. سوالات متعددی در خصوص قوانین کار در ترکیه در وبسایت های مؤسسه کاریسا مطرح می شود؛ معمولاً افراد زیادی می پرسند که هزینه ویزای کار ترکیه چقدر است؟ مشکلات کار در ترکیه شامل چه مواردی است و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار ترکیه کدام است؟ ما در این مقاله به طور کلی پاسخ این سوالات راه های اخذ ویزای کار ترکیه را بررسی کرده و به طور ویژه درباره مهاجرت به ترکیه از طریق کار و شرایط آن مباحثی را مطرح کرده و در پایان پیشنهادات خود را ارائه خواهیم کرد. شما همواره می توانید با کارشناسان موسسه مشاوره مهاجرت کاریسا در تمامی زمینه های مرتبط با مهاجرت مشاوره تخصصی داشته باشید .

ویزای کار چیست ؟

ویزای کار ( چالیشما ایزنی ) نوعی از اقامت کوتاه مدت کشور ترکیه می باشد که دارنده آن اجازه اقامت ، کار و فعالیت تجاری در کشور ترکیه را برای مدت موقت را کسب مینماید و در صورت احراز شرایط لازم برای سالهای بعد نیز میتواند تمدید گردد .

چند نوع ویزای کار ترکیه وحود دارد :

در واقع ویزای کار ترکیه به یک نوع بوده ولی روش های اخذ آن متفاوت و غالبا به دو نوع تقسیم بندی میشود

1- ویزای کاری که فرد با راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت اقدام به دریافت آن مینماید (ویزا سرمایه گذاری در ترکیه )

2- ویزای کار ترکیه که بواسطه استخدام در یک شرکت یا فروشگاه یا دولت ترکیه ، کارفرما اقدام به دریافت ویزای کار برای کارمند خارجی مینماید . بدیهی است این روش نسبت به روش اول با هزینه های بسیار کمتری قابل انجام بوده و هزینه های تمدید برای سالهای بعد نیر به مراتب کمتر و در واقع ناچیز میباشد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://www.sinif.ir/?p=1023