ساعت ها آموزش رایگان آنلاین و حضوری با ....

طرح های ویژه آکادمی کاریسا

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
جشنواره به پایان رسید

جستجوی کار در ترکیه

جستجوی کار در ترکیه بخش بسیار مهمی از فرایند مهاجرت به ترکیه می باشد . در این مبحث قصد داریم روشهای مختلف جستجو کردن کار در ترکیه را بررسی نماییم .

به منظور جستجوی کار در ترکیه و اخذ ویزای کار ترکیه داشتن پارامترهایی لازم است. به عنوان مثال دانستن زبان ترکی برای هر نوع کاری در ترکیه جزو واجبات کار در این کشور است چرا که مردم این کشور غالباً به زبان انگلیسی تسلط ندارند. به منظور کارگری ساده در ترکیه و برای کار رستوران، کار در تولیدی ها، کارواش، کارگر ساختمانی و مشاغلی از این دست نیازی به مراجعه به موسسات کاریابی نمی باشد و تنها با چرخی در خیابان های استانبول و آنکارا می توان اینچنین کارهایی را یافته و مشغول به کار شد.

به منظور استخدام به عنوان نیروی ماهر داشتن مدرک تحصیلی، سابقه کاری مرتبط و دانستن زبان ترکی جزو الزامات می باشد. برای یافتن این چنین مشاغلی می توان به روزنامه های کاریابی در ترکیه و یا موسسات کاریابی در این کشور رجوع کرده و پس از انجام مصاحبه در شرکت مورد نظر مشغول به کار شد.

جستجوی کار در ترکیه به منظور اخذ ویزای کار بصورت خودسرانه برای استخدام به عنوان نیروی ماهر کار دشواری می باشد. در نتیجه بهتر است از موسسات کاریابی رسمی کشور ترکیه برای جستجوی کار بهره گرفته تا سریعتر و بهتر بتوانید با اخذ ویزای کاری ترکیه در این کشور مشغول به کار شوید. تعدادی از کاریابی های مشهور و معتبر ترکیه در ادامه معرفی خواهند شد:

Eleman

Kariyer

Xing

Elemanonline

Secretcv

Yenibiris

Iskur (تنها سایت دولتی کاریابی ترکیه)

ویزای کار ترکیه و نکات مهم و کلیدی در زمینه کار در کشور ترکیه و مهاجرت به ترکیه از طریق کار و شرایط آن و همچنین معرفی مختصری از بازار کار ترکیه ارائه شده و مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. شما عزیزان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ ویزای کار ترکیه و مهاجرت به ترکیه از طریق کار و همچنین راه های مهاجرت به ترکیه می توانید با کارشناسان موسسه مشاوره مهاجرت کاریسا تماس حاصل کرده و در خصوص مهاجرت به ترکیه به صورت تخصصی مشاوره  دریافت نمایید. شما همچنین می توانید سوالات خود را در مورد مهاجرت به ترکیه در بخش دیدگاه های این مقاله مطرح کرده تا در سریع ترین زمان ممکن به پاسخ آن برسید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://www.sinif.ir/?p=1019